Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Bjørn.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.

Ingen av bildene mine er redigert,retusjert eller fikset på noen måte.

torsdag 11. august 2011

10 år går fort, men savnet er fortsatt stort..!

11.august 2001. 


En bil i høy fart mister kontrollen i Skjervøy sentrum, en jente på 17 år omkommer. Linn Carin.
Ikke bare en jente, men en av mine beste venner, en liten del av hjerte mitt lukker seg og 
stenger av en liten plass til henne. 


Et bilde æ tok av ho Linn Carin nyttårsaften 2000 :)


Linn på mopedopplæring :)

Linn Carin og Hilde Anita poserer på panseret mitt for anledningen Russ :D

Siste bilde tatt av Linn, 10 aug. 2001  :(

Finner ikke ord. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar