Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Bjørn.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.

Ingen av bildene mine er redigert,retusjert eller fikset på noen måte.

torsdag 11. august 2011

Hva lærer vi barna om holdninger?

Hva har skjedd med folket..?


Kan ikke skjønne at mange kjører rundt med småbarn (under 3år) i forsetene!  og i flere tilfeller er de løse!
No er nu jeg litt gammeldags av meg,  og i "gamledaga" kjørte jo de fleste uten å sikre barn i bilene,
men nu er nu tiden sånn at man skal,og er påbudt å sikre ungene i bil, så jeg skjønner ikke hva som er årsaken.


Sløvskap? protest? likegyldighet? 


Nei, jeg har ikke kjørt en meter uten og ha belte på mine barn, og de har enda ikke sittet i forsetet, med unntak når vi kjører Taunussen da. :)


Er vi ikke glad nok i våre barn? hva lærer vi barna om holdninger??
Bildet er hentet fra "Car seat program"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar